Audio/video stream recording forums
|
Attention Visitor: |
You may have to register or log in before you can post:
|
|
|
Thread Tools | Display Modes |
|
|||
|
|||
Need help with SambaTech PlayerHi,
Can anyone help with this? This site used m3u8 now they started using SambaTech Player... Its possible to use the ffmpeg here? <!-- Á?rea do Aluno --> <script type="text/javascript" src="/assets/js/libs/jquery.masonry.min.js"></script> <script type="text/javascript" src="/assets/js/libs/jquery.tools.min.js"></script> <script type="text/javascript" src="/assets/js/libs/bxslider/jquery.bxslider.min.js"></script> <script type="text/javascript" src="/assets/js/libs/rotativo.js"></script> <script type="text/javascript" src="/assets/js/student.js"></script> <script type="text/javascript" src="/assets/js/barrauniversal/utils.js"></script> <script type="text/javascript" src="/assets/js/libs/bxslider/jquery.bxslider.min.js"></script> <script samba-player-api="player" type="text/javascript" src="/assets/js/sambatech/samba.player.api.js"></script> <!--[if lt IE 9]> <script src="//html5shim.googlecode.com/svn/trunk/html5.js"></script> <![endif]--> <script type="text/javascript"> $(document).ready(function($) { $(".warning").click(function(e){ e.stopPropagation(); $(this).next().toggle(); }); }); </script> <script> var player = new SambaPlayer("video_player", { // player é o ID do elemento html que ele vai inserir o iframe height: 397, width: 705, ph: "b4f460203dfc0553366a79cce642b1a8", // Player Hash do projeto m: "7cfc545a0b3a1a7d33c662f041b3438b", // MidiaID playerParams: { // Veja a lista de Parâmetros suportados enableShare: true, wideScreen: true }, events: { // Funcoes que escutam os eventos do player "onLoad": "eventListener", // Sendo que eventListener deve ser uma funç?o já presente na página "onStart": "eventListener", "onFinish": "eventListener" } }); </script> <script type="text/javascript">window.NREUM||(NREUM={});NREUM.info={" applicationID":"3566176","applicationTime":1981,"b eacon":"beacon-4.newrelic.com","queueTime":0,"licenseKey":"65c6ce 98be","transactionName":"M1xWMUdYWEADARFcXgoWZxFHT EJAIwERXF4KFlUQWVgZClRXXQwFSwoNUAMNGQJbUlYMAQ=="," agent":"js-agent.newrelic.com\/nr-476.min.js","errorBeacon":"bam.nr-data.net"}</script></body> </html> Thanks for the help! |
|
|||
|
|||
Re: Need help with SambaTech Playeryoutube-dl works
youtube-dl -F "url" for know the differents format youtube-dl -f 2 "url" -o video.mp4 (if I chose format number2) |
|
|||
|
|||
Re: Need help with SambaTech PlayerQuote:
Thank you for the help! I tried but appears the following information... ---- >youtube-dl -f 2 "http://cers.com.br/a luno/aula/xxx/39591/190526" -o video.mp4 [generic] 190526: Requesting header [redirect] Following redirect to http://cers.com.br/sessao/cadastro?sid=xxx&l id=39591&id=190526 [generic] cadastro?sid=xxx&lid=39591&id=190526: Requesting header WARNING: Falling back on generic information extractor. [generic] cadastro?sid=xxx&lid=39591&id=190526: Downloading webpage [generic] cadastro?sid=xxx&lid=39591&id=190526: Extracting information ERROR: Unsupported URL: http://cers.com.br/sessao/cadastro?sid=xxx&lid=39591& id=190526 C:\ ---- Can you help me with this? Thanks again.. |
Tags: samba |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|